dimarts, 6 d’octubre del 2009

Reflexió

Reflexió del seminari del dia 6/ 10/2009

1) Temes /aspectes tractats durant la sessió: 

- En aquesta sessió hem començat amb la lectura d'unes petites rondalles o poemes per poder anar avaluant-nos mútuament la expressió oral, per poder arribar a ser bons comunicadors. Tot seguit hem continuat la sessió que vam començar el dimarts passat, sobre un bon record d'un mestre i un mal record. En aquest punt hem pogut dir els bons i mals records i adonar-nos de quins mestres creiem que eren bon comunicadors i quins no. Per finalitzar hem llegit una noticia, sobre els premis de l'Educació 2009, a qui els hi havia tocat i una petita reflexió final de qui donaríem nosaltres el premi a l'educació.

2) Reflexió personal: 

- Amb la sessió d'avui, m'ajuda a pensar, a recordar els meus mestres de la meva etapa escolar i reflexionar qui em va marcar amb un bon record i qui no voldria recordar, però el recordo per aquell mal moment que vaig tenir. També en aquesta sessió ens han fet pensar sobre els premis de l'educació en el fet de si creiem que estaven ben repartits o s'hauria de donar a altre gent. I per últim que és un dels punts que més m'ha agradat a sigut pensar a qui li donaríem aquest premi de l'educació. Aquest últim punt m'ha impactat, perquè ha sigut una reflexió més personal, més emotiva, perquè era reflexionar en la nostra vida qui ens havia ajudat i qui ens havia donat suport per arribar on estàvem.

3) Valoració: 

- La sessió d'avui ha sigut en punts molt participativa i en altres una mica més calmada, menys participativa. En el punts de dir el bon record i el mal record, hem participat tots i alhora de dir a qui donaríem el premi també. En canvi quan em llegit la noticia sobre els premis de l'educació la classe ha sigut menys participativa, perquè pocs coneixien aquest tema, això m'ha semblat.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada