dimarts, 15 de desembre del 2009

Debat

  • El dia 9 Desembre 2009, el meu grup format per: Núria Comajoan, Laura Morales, Bea Gonzalez, Ariadna Soto, Laura Figueres, Sandra,Georgina i Leticia Ribas.
  • El nostre debat va tractar sobre la immigració, vam començar parlant sobre que pensàvem de la immigració si havia beneficiat o no i desprès ens vam centrar en diferents temes: la pèrdua o no de la llengua, de las tradicions, la vestimenta.... Aquí adjunto un document que és un petit guió que vam seguir per fer el debat.
  • Com a resum personal diria que el debat va ser una nova experiència, al principi personalment em va costar, perquè no trobava informació i tampoc estava molt definit com realitzar-lo, però desprès quan vam anar quedant va anar sortint les idees. El dia de la exposició al principi els nervis em menjaven, però per dintre vaig pensar no passar res, perquè es un treball en grup, ho tenim preparat i les idees que surtin estaran bé, perquè ho tenim preparat... amb aquest pensament vaig dir va Cora endavant i els nervis me'ls vaig menjar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada