dimecres, 2 de desembre del 2009

Els 7 nans

  • Hem fet una recitació de rodolins, imitant els 7 nans de la blanca-neus. Aquesta representació la hem fem fet: Leticia Ribas, Laura Morales, Ariadna Soriano, Bea, Núria Comajoan i Cora Nicolás.
  • Com a record personal, ha estat una experiència molt divertida, tan alhora de prepara-ho com alhora d'exposar-lo. Encara que els segons abans de sortir, la tensió de si sortiria bé o no ens estava menjant a totes i desprès davant de la classe, la vergonya em tenia atrapada, per un cop va començar la meva companya Núria a recitar, els nervis seguien per dintre, però no tenia cap altre sortida que fer la meva recitació desprès, llavors vaig dir hem toca i em vaig menjar els nervis.
Recitació:
  • Núria : Hola sóc el dormilega i m'agrada molt dormir i no m'agrada gens buscar brega.
  • Cora: Hola sóc el mocós i el meu mocador porta dibuixat un ós.
  • Bea: Hola sóc el tímid i sempre tinc molta vergonya, no us rigueu, no es conya.
  • Laura: Hola sóc el savi i se tantes coses com un avi.
  • Ariadna: Hola sóc el feliz i m'agrada molt menjar pastís
  • Leti: Hola sóc el mudet hi he après a parlar gràcies als meus germanets.
  • Totes: I falta el rundinaire que no ha vingut perquè no li agrada que li emprenyin gaire.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada