divendres, 25 de desembre del 2009

Síntesi final del Bloc

  • La meva síntesi final del bloc, voldria començar recordant com m'ha anat el proces de creació i desenvolupament del bloc. Recordo els primers dies de classe de TIC quan el Jordi Simón ens va dir que havíem de crear un Bloc, per dintre vaig pensar què es un bloc? per a que serveix? com es fa?... preguntes que tenien una resposta, però que en aquell moment no s'havia trobar-la, és a dir que la primera reacció va ser de sorpresa, de intriga... ja que no havia utilitzat mai aquesta metodologia de fer activitats i desprès penja-las al bloc. Un cop vaig assumir que el bloc era obligatori, va començar la exploració... els primers dies no s'havia com anava, no s'havia com fer una entrada, com canviar el fons, com penjar vídeos.... per al pas dels dies i de l'ajuda dels companys, crec que avui dia 25/12/2009 se utilitzar el bloc, encara que també reconec que hem falten coses per aprendre sobre el bloc ja que es una eina molt extensa i sempre pots anar aprenen coses noves. Per tan com a conclusió dir que estic contenta del funcionament del meu bloc, encara que ha sigut una feina dura i pesada, ja que has de tenir una certa constància al dia a dia perquè sinó desprès posar-lo al dia costa molt.
  • D'activitats que podria destacar que més m'han agradat, ja pel simple fet educatiu com per interès propi, seria el audictity i el Jclic.
1. El audicity és va ser unes de les intervencions que hem van agradar, perquè és un programa que treballa el so, la mescla de diferents sons, és a dir que pots tallar cançons, pots canviar la veu de les cançons.. pel fet educatiu hem va semblar interessant, perquè és un programa que serveix per poder ensenyar als nens a agafar agilitat amb l'ordinador i alhora també ensenyes nous programes. Personalment m'ha agradat,perquè he conegut un programa nou que no havia utilitzat mai i perquè les coses relacionades amb el so m'agraden.

2. El Jclic també és unes de les intervencions hem va agradar, perquè és un programa per poder crear activitats educatives, com per exemple: trencaclosques, relacionar imatge i paraules, ordenar frases... Per part educativa hem va semblar interessant, perquè les activitats que creen es poden ajudar als nens aprendre noves temàtiques, com per exemple: els animals, les fruites... i personalment hem va agradar, perquè vaig trobar que era un programa fàcil d'utilitzar i alhora és poden fer activitats molt creatives i educatives.

  • Com a conclusió per a tancar la síntesi final del bloc diria que estic contenta de l'assigntaura, encara que he tingut problemes en algunes de les activitats que s'havien de realitzar i això m'ha fet que m'estanques en alguns moments, però he pogut fer-les i per això estic contenta, perquè he pogut millorar en alguns aspectes de la informàtica i alhora he conegut nous programes informàtics.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada